I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday 30 August 2011

raya pertama..

first..untuk semua..assalammualaikum..hari ni cerita happening sikit walaupun masih teringat ingat kat cikgu..okeyy..hari ni..sembahyang raya tak jadi..baju melayu tak jumpa..lepas tu..free2 je kene marah..hati ni rasa macam nak hempukkkk je!!dah la tak jumpa..lepas tu..kene marah pulak...hisshhh...hati ni...lepas tu..baru jumpa baju tu..then ..terus pergi kubur..siap2 semua...balik kampung..sumpah boring kat kampung aku tu..boring punya pasal..apa lagi..ayah bagi aku green light..main mecun bola..tung tang3!!!melatah latah orang kat kampung..haha..

lepas nak balik tu..mama cakap "jom la raya rumah mak ngah kau"..aku ikut je ..makan2..minum..kutip sewa..dah jalan..dan sekarang..cousin aku semua ada kat rumah aku..bla3.."menggelabah"hee~oke..tu je la..yg dpt merepek unuk hari ni..
assalammualaikum..~ =)

No comments:

Post a Comment

Blog Followers