I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday 21 August 2011

haha..raye..raye..dan raye..

assalammualaikum buat semua sekali..salam sayang..dan salam lebaran..haha..cerita pasal lebaran ni..mesti semua fikir duit raya..baju raya..kasut..langsir..cat rumah..sofa baru..huh..macam-macam lah yang baru..kononnya nak mulakan hidup baru..hehe..raya..raya ..raya..mungkin bagi orang lain raya amat menggembirakan..tetapi..bagi aku..raya tahun ni agak menyedihkan..tahu tak sebab apa??memanglah korang tak tahu..sebab aku belum ckp..hhahhaa..okeylah..sebenarnya..aku sedih sikit sebab baju raya yang baru beli semalam rosak sikit..arrghhh!!!hampeh!!geram aku..dah la baju tu warna putih..kena pula warna baju oren..nasib baik baju tu hanya terkena warna 5% je..95% lagi selamat..tapi sayang..baju tu lah baju yang amat aku sayang..aku harap sangat-sangat dengan merendam baju tu dengan sabun dapat hilangkan warna oren tu..korang  pun..doakan sekali tau..supaya aku boleh raya tahun ni..hehe..
    okey..sekarang..pasal sajak..jumaat haritu..cikgu jidih ckp..kalau ada pertandingan sajak..masuk je..kebetulan..persatuan sejarah ada buat pertandingan sajak patriotik..hati aku berbahagi..sama ada aku nak masuk atau tidak..kawan -kawan dlm kelas semua suruh..diorang nak aku buat kejutan lagi sekali.akhirnya..aku terima..tetapi..kalini punye lebih hebat dan mengancam..aku saja nak buat gempak..kitorang buat sajak drama..maksudnya lebih feeling lah nanti..anyway..korang semua doakanlah aku buat yang lebih baik dari haritu..okeylah..rasanya sampai sini sahaja..sebelum itu...


                 SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
                                                          MAAF ZAHIR BATIN                                      


No comments:

Post a Comment

Blog Followers