I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday 15 August 2011

hari ni balik dengan cikgu aresa..!!

salam buat semua..hari ni aku nak cerita benda paling penting dalam hidup aku..you know what??faizul..kawan aku tu facebook dia kena virus...!!teruk gile..then..aku punya facebook dah terlepas(dari ancaman virus)..okey..ni part yang best..lepas bm tadi..cikgu jidih(leodarrkboyz.blogspot.com) ada dalam makmal ict tau..aku pun teringat la yang cikgu jidih pernah ckp  pasal dia nk tolong dalam pertandingan sajak yang aku akan hadapi khamis ni..huh..mula2 seram..lame2..cikgu Jidih pun ajar aku dengan syakirah..cara2 nk bersajak.dari situ aku dapat tahu bahawa sajak amat indah..then..masa mama norzehan pun smpai.tp..ak ambil masa dia (sedikit je,..)bila sampai dalam kelas..aku ingat dia akan marah dgn aku..tp..angin dia baik hari ni..lega..apa yg menyedihkan..markah sejarah..55%!!teruk kan??..mana budak2 dlm kelas yang markah diorang teruk..semua muka belacan..haha..!!ada yang menangis..ada yang koyakkan kertas soalan..macam-macamlah!..lepas tu.masa agama..sampai je dekat surau..penuh.!!macam ada sembahyang raya pulak!!..adwa pun ambil kesempatan..nak ckp ??hmm...tak payahlah..(rahsia)..tp..Ustazah bg..kitorang pun pergi dekat ict..akhirnya ..solat zuhur pun ditunaikan dalam makmal ict..Faizul..Adwa..Ridwan..Azar..tolong cikgu Amrizah ambil monitor baru untuk makmal..untungla..canggih..!masa tu la cikgu Jidih syorkan untuk cari muzik (morhan-puing puing)..untuk sajak la katakan..sekali dengar..menusuk ke dalam jiwa..sampai aku menangis tau..habis je jaga cc..aku ingat nak call ayah..tp..malas pulak..tibe2..aku tanya cikgu Hidayah.."cikgu..cikgu duduk mana??"cikgu pun cakap yang dia duduk dekat taman college height.la!!dekat rupanya rumah aku dengan cikgu..itu yg aku ambil kesempatan.."cikgu..nak tumpang boleh??"cikgu Hidayah pulak bagi..exited la aku..tp..cikgu aresa yang hantar..cikgu Aresa pun boleh lah..cikgu pun hantar aku..memang best gile la hari ni sebab fisrt time balik dengan cikgu practical..hmm..okey lah..sampai sini sahaja coretanku..nanti sambung lagi..bye!
ceria selalu!!
                                             
                ~assalammualaikum~

1 comment:

Blog Followers