I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday 18 August 2011

alhamdulillah...berkat cikgu jidih..

salam buat semua...hari ni..adalah hari yg cukup bersejarah buat aku...pertandingan saak..itulah saat yg paling aku nantikan..dan hari ini terbukti..berkat tegur teguran cikgu jidih..akhirnya aku dengan syazadpt no 1st...ok.ceritanya macam ni..tadi..masa sivik..aku dah mula nervous la..menggigil bagai..sbb 1 jam lagi nak bertanding..tepat pukul 11..aku terus minta cikgu nurul untuk tukar baju..lepas je tukar baju..terjumpa cikgu aresa dekat BPA..aku pun bagi cd background music dekat cikgu..lepas tu..cikgu jidih pun muncul..apa lagi..tak kan nak buang masa??terus aku berlatih..cikgu jidih pun baiki balik kesalahan dalam sajak aku tu..lepas tu..anie..dia ajar aku bersajak!!terharu..walaupun satu baris..jam pula pukul 11:50..aku terus pergi dewan kuliah dengan syaza..bila sampai giliran aku..aku tarik nafas sepenuhnya..ingat pesan cikgu jidih..buat yg terbaik untuk kelas...huh..menggigil..lepas habis je ..cikgu jidih senyum dekat aku..aku x paham sangat maksud senyumannya tu..rupa-rupanya..masa pengumuman pemenang..aku terkejut..terharu..bangga..exited..banyak lagi lah..syaza pandang aku dan dia tersenyum..cikgu jidih senyum dekat aku sebab aku pemenang sajak tahun ni..terharu gila..jadi..buat cikgu jidih..walaupun cikgu dah tak ajar sini lagi nanti..kenangan kita semua dalam ingatan..saya sayang cikgu..saya tak kan lupakan pesanan cikgu..

No comments:

Post a Comment

Blog Followers