I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday 7 September 2011

ye..rindu dia..

salam!!awak..awak dan awak..ye..awaklah! siapa lagi?hehe..hari ni kan..hari paling best bagi aku..hmm..pertandingan sajak..no comment..berserah je la..aku harap sangat sangat dapat tunaikan hasrat cikgu jidih.tajuk kali ni sebab rindu kat cikgu Jidih la.cikgu yang suruh aku buat yang terbaik..at least top 3.ok..beralih ke tarian..semalam..cikgu ada buat pengumuman.."kepada sesiapa yang ingin menyertai persembahan tarian 1 malaysia,sila hantarkan nama anda kepada puan Suzana." aku memang exited gila lepas dengar pengumuman tu..al maklumlah..7 bulan dah tak menari.haha !masa latihan tadi paling best,ade kak long,abg man..lepas tu dapat ajar budak kelas aku pula tu..tapi..satu je yang tak boleh tahan.*penat*..lepas habis tarian..tak sabar nak balik..sampai kt rumah..baru teringat yang netbook tertinggal dekat ICT..karang kalau cakap dengan ayah kang..mengamuk lak kang..biar je lah..selamat,, ICT dah kunci..balik rumah terus tidur..pukul 8 baru bangun..haha! korang..soory tau..hari ni x banyak nak kongsi sebab aku nak kena siapkan homework..okey lah..tu je untuk harini..bye! =)
         ~assalammualaikum~

1 comment:

Blog Followers